Niespecjalnie lubimy się chwalić, za to bardzo lubimy, gdy doceniają nas inni. Branżowe wyróżnienia to coś, co dodaje nam skrzydeł podczas codziennej pracy – szczególnie, jeśli są one wsparte konkretnymi badaniami lub wyłonione przy udziale osób, dla których robimy to, co robimy, czyli – naszych Klientów. W ciągu ostatnich lat działalności Julimex otrzymał kilka istotnych nagród, o których chcemy dziś pokrótce wspomnieć.
Dwa Złote Laury Konsumenta dla Julimexu
"Laur Klienta" to zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, który przynosi firmom, producentom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które firmy/produkty/usługi obecnie są liderami jakości i innowacyjności w swojej branży? Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są tak naprawdę nagrodą od polskich klientów, ponieważ wyboru najlepiej ocenianych produktów dokonują oni sami. Laur Klienta jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze i formą jego zbiorowej rekomendacji
Julimex został po raz pierwszy wyróżniony jako „Odkrycie Roku” w 2016. Następnie dwa razy pod rząd (2017 i 2018) otrzymaliśmy wyjątkowo cenione wyróżnienie w postaci Złotego Lauru Konsumenta. Jego logotyp do tej pory widnieje na większości opakowań naszych produktów, przypominając o tym, że w masie innych marek dostrzegli nas sami Klienci.
Czytaj więcej na temat Lauru Klienta
Julimex dwukrotnie pierwszy w raporcie Network Dessous za rok 2019
W ostatnim, zimowym numerze (4/2019) Magazynu Mody Intymnej opublikowano szeroki raport branżowy Network Dessous. To badanie o ogólnoeuropejskim charakterze, przedstawiające wyniki sprzedaży w zakresie produktów, marek i tendencji. Raport realizowany jest na podstawie ankiet przeprowadzanych wśród popularnych salonów mody bieliźnianej w danym kraju. I tak zgodnie z nim w roku 2019 wskazano Julimex jako bestseller w dziedzinie bielizny wyszczuplającej oraz – ku naszemu niezwykłemu zadowoleniu – w segmencie Daywear. Jak podkreślono, szczególną furorę robią w krajowych salonach bieliźnianych nasze figi. Zwrócono uwagę na nowe kolory i wprowadzone ostatnio, oryginalne nadruki. Jednym słowem – majtki damskie to nowy hit sprzedaży 2019 roku!
Czytaj cały raport Network Dessous